2011. szeptember 8., csütörtök

Év kezdés - szösszenetek Bazsi módra

Pedagógus anyuka idegesítő kérdéseivel az első napokban:
"És jelentkeztetek valamelyik órán?"
Sűrű fejrázás a válasz. Reménykedve újra végig kérdeztem minden gyerekem, de semmi. Ezt persze nem hittem el zseniális gyermeimről, úgyhogy tovább próbálkoztam:
"Egyikőtök sem jelentkezett semmilyen órán?"
Mire Bazsi arca felderült: "Éééén"
Szinte hallani lehetett a lelkemről lehulló kő koppanását és mély megnyugvás töltötte el pedagógus lelkemet, hogy azért év eleje ide, év eleje oda, nem mindent felejtettek el gyermekeim a nyáron. Persze szerettem volna még kiélvezni a helyzetet, úgyhogy tovább faggatóztam:
"És mi volt a kérdés?"
Bazsi: "Ki nem hozta el az adatlapot?"

******
Bazsi már tavaly is járt touch rögbire Gazdagrétre. Idén azonban az edzések új helyszínen, a TF pályán lesznek. Ezt már jó ideje többször a tudomásunkra hozta. Mivel az edzések a pénteki estébe nyúlnak, Bazsi szereti ha kocsival érte megy az apja.
Ma reggeli párbeszéd:
Apja: "Hányra is menjek érted Gazdagrétre? Hatra vagy hétre?"
Bazsi (rezzenéstelen arccal, kamaszos dörmögéssel): "Hatra. Akkor odaérsz értem hétre a TF pályára"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése