2011. augusztus 1., hétfő

Tárkonyos raguleves

Forró olajon megpirítottam az apróra vágott hagymát, majd hozzá tettem az apróra felkockázott sertéscombot (nem írok mennyiséget, mert bevallom ez úgy készült, hogy annyi ment bele, amennyi itthon volt, kb 0,8 - 1 kg 6 személyre, de így jó gazdag lett :-). Fehéredésig pirítottam, tettem hozzá fagyott bébirépát, egy kis zöld paprikát, paradicsomot. Kellett volna még bele gomba, fehérrépa, de az sajnos nem volt itthon.
Fűszerek: tárkony, durvára őrölt bors, babérlevél és petrezselyem
Felöntöttem a zöldborsó konzerv levével és annyi vízzel, hogy szimpatikus mennyiség legyen :-) Sóztam és hagytam főni. amikor megpuhult a hús, hozzáadtam a borsót is.
Ui: Amikor utánaolvastam (természetesen utólag :-) akkor kiderült, hogy mustáros-tejfölös habarással illett volna besűrítenem. A mi levesünkről elég lé főtt le, hogy így is jó sűrű volt és elfogyott. De legközelebb nem felejtem el :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése